2008年3月29日 星期六

八週年

食飯抽獎 同撰最佳/差員工

NOLE 實至名歸高票當撰
RONALD 都好高票數
出奇地有4個人投我,不知道是誰,我好開心

餘興係唱K到3點半
今次好叻架啦
同成班蒲精玩
勁輸之下連飲
知道自己到頂就停
RONALD又間唔中幫我頂幾柸
新同事又takecare我
所以沒有醉倒只是有些少貓

最後老細走埋我度
話好多謝我一直咁努力
客咩氣
我會繼續努力


第二日夜晚
都係去飲野
同個fannie傾了好耐計
越來越覺得
呢個朋友是一個好值得人疼錫既女仔
希望會有個很疼錫她的人出現
to love her for her whole life

沒有留言: