2008年3月2日 星期日

幸福

近來才發現
自己的對過往充滿仇恨
令自己雙眼蒙蔽

如果沒遇到my dear,
我不會改變自己

如果沒遇到my dear,
我不會如此快樂過

也不會發覺
身邊其實很多人也愛惜我
而我要珍惜那份快樂

人越大 反而越來越幸福
那份幸福 成為了今天勇氣

my dear, i don't care anymore
i don't stubborn anymore
i just...hope all of you re happy in your life.

2 則留言:

Choco 提到...

自從係hompy唔見左你之後~悶左好多呀~
而家見你好似開心返~咁就好啦~
我覺得你黑頭髮好睇d~~!!
PS.我會情願做何寶榮~

olives ashlo 提到...

上個星期日 我已經染番黑。 ^^