2008年3月15日 星期六

星期六

星期四媽咪生日
食完飯終於買左新電話 LG KF600
(決定唔買 ks20 )


身邊人都讚呢部機好ok

昨晚約了2個新朋友食飯
但係朋友仔在小巴跌左電話...
都關我事既
因為我睇漏眼
so sorry


其實只是2-3次見面
但感覺很特別
其實很陌生
但又好似好傾得埋 好好朋友咁
多左兩個家姐咁

食完魚湯
昨晚飲少少酒 傾多多計

就是這樣差不多3點


見到朋友仔好似少少醉
我咪送佢返屋企
原來佢住得同我公司很近
我可以返公司瞓
反正十點要返工做野
但係朋友仔話可以去佢屋企過夜
因為有碌架床

佢好好人收留左我
嚴格來說
我地只係見第2次面
上下格床傾左幾句之後瞓
都幾有姊妹feel
好開心

十點半返到公司
做到7點 (中間個半鐘同人食lunch傾計)
一條友屋企食粥
仲係胃痛食唔落野

突然間
覺得我係很需要哥哥姐姐角色的朋友
因為可能之前習慣一個人
有野想同成熟過自己的人傾都比較困難
好幸福
呢排好多了哥哥姐姐照顧我
多謝公司的kenneth 同ronald
仲有新識的2位朋友仔

沒有留言: