2008年3月1日 星期六

尋日舊曆生日

好早9點落左stone飲野

ronald教左我玩飛標
如果我老豆在生的話
我一定叫佢教我
聽聞我老豆超勁飛標王
當我出來工作的時候 佢常常都不在香港
從來無同老豆一起蒲過
老豆都係一個好叻蒲精
哈...我諗我不多不少隱藏了他開心性格
以後我會爆發出來

每人飲完4柸Gil tonic
ben話1d醉意都無
nole立即叫一round stella
一溝酒 最淺酒量的我 即刻貓貓地
ronald 有心輸 想分多d酒 令我飲少左
大佬真是好好人

我問ben 全場最靚係邊個
因為我見到隔離台女仔掂
原來ben...是不會留意女孩子
問佢才留意隔離台女仔

可能醉醉地...
我電到個女仔對我笑
難得公司老細身為導演
閱人無數都大大聲讚我靚仔
我好有信心(幫呀ben)問人電話....

不過nole今日要0400
我地玩到1點急急腳走

走左ronald才說都想帶ben識隔離台班女仔
but...怕ben怕羞喎

哈...攪攪笑笑過左一晚舊曆生日
不知道老豆會不會報夢教我飛標 做今年的生日禮物

沒有留言: