2008年8月20日 星期三

Why Why Why

今日同nole team 公司食麥記
知道了好多why why why

笑聲中
我諗我都唔洗用問 why

nole 問我其實想唔想過佢個team
心裡說好囉!
不過幾好都無用
我又唔會無啦啦過team

不如開個 lego team啦

無啦啦做隻無聊稿
無啦啦做完又好似完全唔關我事
連人帶file 又抄番俾阿ben
我唔明!
但我唔會問why!
只可以講,我好羨慕nole個team
阿na 同 開心仔 可以自由發揮

無聊聊又bief 新 job
無鬼聊又唔關我事
咪又係阿ben做勝景遊

不過今日好幸福架啦
"r" 到張namecard 來做
做做下下 又幫ronald 做 lego

開心到要寫日記

不過另外幫寶貝改張poster要遲少少
sorry~ar
包保改得更靚!
我既設計絕對信心保證!

that why, 突然想做freelance
我要享受設計
無錢都做!

我唔要"錯摸" 同 "比喻" !!!!!!!!!!!!

what the fxck!

沒有留言: