2008年8月21日 星期四

清晨的哭泣

好耐未哭過
最少
好耐未試返工前哭過

一次5年前
一次4年前

晨早的哭比較特別記得
1: 非常清醒
2:會影響成日心情
3:夜晚哭完,瞓醒reboot,無事
4:一定非常唔開心,因為晨早哭,眼紅紅鼻紅紅,同事會發覺,成車人會發覺。

令到我哭原因
永遠都只有一個 "覺得委屈"

以前從來唔會覺得別人不接電話而失落。
以前從來唔會覺得唔通電話打多次係有罪。
一日之計在於晨
就係咁晨早被人罵

我唔會比你的失望少

唔開心需要靜下消化又係錯

可能我根本錯

其實我唔應該哭 應該嬲

5年前個仆街老細正仆街死左去啦
4年前個八婆洗人唔洗本,仲用錢掟我,你注定一世無發達


如果你唔鐘意我
我做咩都係錯
我永遠比唔上你鐘意的人
我盡力做好的
你也瞎了眼

近排唔開心又番黎探我
只怪自己事業一潭死水
ronald 生日個排
我有努力俾多點信心自己

沒有信心
不斷努力改變自己係沒用
別人只想你成為棋子
為自己開心自私兼有好處為目的
工作,家庭,戀愛也是如此
係真的,
人需要小丑
逗到人笑,話極唔嬲
無威脅,永遠笑面迎人

對唔住,我唔擅長做小丑
但今時今日可能要學做一個小丑
收埋最真心既我

此刻只能嘆息

沒有留言: