2008年8月17日 星期日

鯉躍龍門...

呢兩日好唔開心

之前儲起開心又無哂

8個月啦
日日都係做勝景遊product ad... 日日改日子 換團
一有得玩新layout 全部俾哂阿ben
apa 個 project 又無份

係咪大佬覺得我掂先?

未有一間公司可以令我悶成咁

之前做展覽同graphic hse 仲有inhouse 都可以令我忙到甩碌
發揮我極限

我寧可做lego 起碼lego 有唔同系列 個個盒唔同

剛剛睇完本書
"工作無話你喜不喜歡,搵到錢就得!"

做人唔應該咁諗
又搵到錢自己又喜歡才係高人
你睇下 Bill Gates , steve job 再唔係睇下 島山明
岳敏君

雖然我唔係咩叻人 或者人才
但命運一定要自己掌握

或者呢生人無機會鯉躍龍門...
但係起做條自由的魚

忍....睇多點書....... 努力 要有信心

沒有留言: