2008年7月20日 星期日

古怪日

瞓醒。

夢到老豆係平常事,
但不同的,
他離開2年多來,
第一次代入佢角度去想想。
就是這樣。
心結解開了。

我愛他,
傷感難免了,
但他不希望我不開心。

真的,
他生前盡力的,
就是想我開心。

我唔開心原因就係"失望"
期望太高,
世事豈能盡人意?
即使我盡力做到最好,
世界還不斷破滅夢想。

有多愛身邊的人,
他們不領情就係不領情。
不領情就算,
用情太深,傷得也更深。

還是忘了吧。
今日開始自私一點,
不再替任何人設想,
愛自己就好,做個處女座人好了。
無止境的犧牲自己來成全別人太祟高,
我不是耶穌,也不是英雄。

--------------------------------------

夜晚到了ronald 生日酒會
喝了酒的ronald喋喋不休說信我可以係呢行有所成就,
只係未遇到伯樂。

我不知道,
世上那麼多千里馬,
有無伯樂也不要緊也恨不得。
我只知道,
我係一隻吸收能力很強萬里馬,
同自己鬥就夠。
你無利用我長處,
係你蠢,唔關我事。

by the way,
多謝ronald,nole信我就夠。
何必爭取其他無謂人相信我的能力?

keith 同 開心仔同我講的東西我明白,
開開心心就好。
其他野唔理啦!

沒有留言: