2008年7月9日 星期三

死穴

完全沒有打日記意慾

原本打算星期四同朋友食飯

坦白說
我已失去哂值得信任的朋友
所以同這個新朋友食飯也頗重要

但今日
隔離個team連中兩單大job
老細開心到要星期四請食飯
本來替人高興 贈下興 我好樂意
不過我原本已經約了上星期四
因為大多野做 做到零晨2點半
才改到今個星期四
少我一個無所謂啦

點知老細用output紙掟我
你知啦
之前有個朋友用過錢掟我
呢個係我死穴
我真係好能憎人掟我
係咪我特別好蝦先?
嬲到我震
eq勁低既我一定發癲
但今次忍到

溜左兩滴眼淚
呢半年我忍得好辛苦
每一日都好唔開心
真是好想死左去算
但係又唔想無老公的媽咪傷心
我做唔到
做唔到一個開心既人
我雖然已經好努力

近排我team中job奇低
還差d失左個客
我唔知點可以令我個team d 人團結
唔知點解有d人可以咁無義氣走左放工
我也不喜歡自己team作風
但當然不是我一個人想改變就可以
我只可以盡力
忍唔到那日就走人

沒有留言: