2008年2月21日 星期四

百德新街

今日lunch 同 ronald + ben 食飯

ronald 說了macy如何對代呀順

當年dom 他們走了

我和呀ben也受了不少苦頭
當年我同ben熬過了
對呀
我和benben就是那時同甘共苦好朋友
轉眼快2年

食完飯陪benben買了24柸雪糕 XD
因為他說不出老細的名
老細要他請全公司食雪糕

做了這份工2個月
經歷很大
有很傷心 也有開心
成長速度很快

俾2個老細讚做得好
未過試用就加人工
AE也說我做得好
大佬和nole 也讚過我
做左兩個月竟然有得份bonus (雖然不知道是多少 但有份已經很開心)
主動同同事傾計 已經越來越熟
我開始覺得 我係一個叻女

我覺得自己越來越識關心同照顧別人

傷心的事
昨晚哭夠了
我不會再哭

為了形洽新改變

今天放工一條友行銅鑼灣 (因為我7點前已經做埋明天要做工作)
去左買最喜歡新一季的salad袋
仲買了一對dr.martens

前前後後買了三對鞋 加埋過二千元
之前買西裝又二千元
早前漂白了頭 又六百 (打算明天染番黑)
但總是覺得
要花多點$自己身上
買到無價的快樂
填補內心某一種空虛

但我是快樂的

差不多又要儲番錢
我還有某些計劃要需要錢

近來發覺多了長得彼漂亮的人望我
希望不是我個白色頭

沒有留言: