2008年2月17日 星期日

第一次買西裝

為了參加老細的世紀婚宴

同事去訂做燕尾禮服....嗶 我點可以牛記笠記

真的很希望可以有個情人在身邊給我意見。

可惜沒有...

um.... 哈 打電話 問功課

打俾熊貓偉: 去G2000啦! (下...我要有detail 或者 少少 grand 喎)
打俾carmen: 喂... 唔知喎 都係黑白灰啦 (下.... 2點半都未瞓醒...哈 我自己諗 你快d食野啦)
打俾rachel: 無人聽....

哈 一條友去左又一城
行來行去d名店都唔0岩

入左izzue black label 問個靚女sale 點著好
佢幫我襯左套中性西裝+恤衫+窄身褲俾我
試完都滿意

很開心

星期日 晚上12好吧還有freelance未做
快點做完去瞓

沒有留言: