2008年4月11日 星期五

突然其來

多謝這兩天關心我病的人

我好乖、病了沒抽煙




近來瘦了、好像影相都無咁大塊面
除了老細同branda、阿羊係其中一個成日讚我靚仔既人
heeee 哄得我好開心0者~


今日好熱著了板仔褲返工 (如果有熱褲仲好)
第一日著短褲tshirt返這份工
俾同事安安 發現了我係皮簿青筋人
問我係咪因為瘦先才這樣 (當然我一點也不瘦)
安安認唔住同ben ben 講
benben 又諗都唔諗答佢知道
我只能很快回應 : 你唔好咁了解我啦! 會引人誤會我地關係!
ben 少 唔好斷我米路好喎 haaaaaaaaa
無計同ben少做了好耐朋友


沒有留言: